عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 277667
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Firefox Addon Maker 1.0.2.9 : شاید شما کافی نت دارید یا شاید چند سیستم دارید و حتی شاید برای سیستم خودتان از مرورگر محبوب فایرفوکس استفاده میکنید..حالا میخواهید افزونه های این مرورگر محبوب رو نصب کنید.. چیکار میکنید؟ مطمعنا تنها راه آن نصب یکی یکی افزونه هاست..که خیلی طول میکشه و اعصاب خورد کن هم هست.حالا با کمک این نرم افزار کم حجم میتوانید در یک نگاه تمامی افزونه های مرورگرتون رو به دلخواه انتخاب و با یک کلیک نصب نمایید!!نرم افزار کم حجم و بسیار مفید که اگر از مرورگر فایرفوکس استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم از دست ندید..

مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13.0


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , نرم افزارهای کاربردی , سایر , ,
:: برچسب‌ها: نصب تمام افزونه های فایرفوکس با یک کلیک Firefox Addon Maker 1 , 0 , 2 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 2361
|
امتیاز مطلب : 137
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Opera 12.00 Build 1448 RC1 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

قابل نصب بر روی 32 و 64 بیتی

مرورگری محبوب Opera 12.00 Build 1448 RC1

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب Opera 12 , 00 Build 1448 RC1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1905
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox 13.0 : محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13.0

برخی خصوصیات فایرفاکس مرورگری محبوب Mozilla Firefox 13.0:

•کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
•-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
•افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
•-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
•افزایش سرعت رابط کاربری
•پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
•بهبود اسکرول‌بار
•پایداری بیشتر مرورگر

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox 12 Beta5 : نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب و آتشین فایرفوکس عرضه شد.Firefox 12 دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.
کنترل های رسانه ای جدید برای فایل های ویدئو و صوتی HTML5 : در این نسخه از نرم افزار ، کنترل های رسانه ای جدیدی برای پلیر داخلی فایل های صوتی و تصویری در این مرورگر وجود دارد. این دکمه ها نه تنها دارای ظاهری بهتر هستند بلکه دکمه های جدید و امکانات بهتری مانند قابلیت نمایش تمام صفحه به آن اضافه شده است.
ابزار بهینه شده برای برنامه نویس ها : در نهایت Mozilla ابزار کدنویسی را در نسخه جدید فایرفاکس 12 توسعه داد. 85 بهینه سازی در این زمینه انجام شده است. البته تغییرات خیلی بزرگی به چشم نمی خورد اما مجموعه ابزاری مانند Page Inspector، Scratchpad و Style Editor در این نسخه کاملا بهینه سازی شده اند.
همانطور که گفته شده، بیشتری تغییرات قابل اشاه در مورد کنترل اجرای فایل های ویدئویی HTML5 می باشد. همچنین کاربران ویندوز دیگر پنجره Account Control security را در حین آپدیت مرورگر مشاهده نخواهند کرد. وقتی کاربران در حین اولین نصب، اجازه آپدیت را به نرم افزار می دهند، دیگر آپدیت های بعدی اعلام نمی شوند. این روند بهینه شده آپدیت در Firefox 12 ، کار کاربران را ساده تر کرده است.

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5 ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

FlashPeak SlimBrowser 6.01.025 : اگر جز آندسته از کاربرانی باشید که با اینترنت سر و کار دارید مطمئنا برنامه های مختلفی در زمینه وبگردی سراغ دارید و بیشتر به مرورگرهای معروف مانند فایرفاکس , اینرنت اکسپلورر , گوگل کروم و... علاقه دارید و از آنها استفاده می کنید. اما مرورگرهایی وجود دارند که شاید تا به حال اصلا اسمشان به گوشتان نخورده باشد ولی بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه وبگردی هستند. FlashPeak SlimBrowser یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.

مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6.01.025

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6 , 01 , 025 ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Opera NEXT 12.00.1383 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

دانلود در دو لینک 32 و 64 بیتی!

ورژن جدید مرورگر پرسرعت و محبوب Opera NEXT 12.00.1383

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: ورژن جدید مرورگر پرسرعت و محبوب Opera NEXT 12 , 00 , 1383 ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Opera NEXT 12.00.1413 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

قابل نصب بر روی 32 و 64 بیتی

مرورگری پرسرعت با Opera NEXT 12.00.1413


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری پرسرعت با Opera NEXT 12 , 00 , 1413 ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Google Chrome 19.0.1084.52 Stable : نسخه جدید مروگر محبوب گوگل کروم. مرورگری که با تکنولوژی پیشرفته وب را سریعتر ، ایمن تر و آسان تر برای شما نمایش می دهد و به جستجوی بهتر شما در وب کمک می کند این مرورگر توسط بزرگترین موتور جستجو گر جهان یعنی گوگل با اهداف ثبات ، سرعت ، امنیت و رایط گرافیکی ساده تولید شد و تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته و با بیرون آمدن هر نسخه شاهد تغییرات زیادی در آن بودیم که این مسئله بیان گر آن است که گوگل نگاه خاص و آینده نگری به مرورگر خود دارد ، Google Chrome یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و معماری نرم افزار آن ، از ابتدا با استفاده از قطعات دیگر نرم افزار منبع باز از جمله WebKit و موزیلا فایرفاکس طراحی شده بود و برای تهیه کردن نیازهای قابل تغییر کاربران این مرورگر متن باز در نظر گرفته شد .

مرورگر محبوب Google Chrome 19.0.1084.52 Stable

قابليتهاي کليدي نرم افزار Google Chrome 19.0.1084.52 Stable:

•قابليت بارگذاري سريع صفحات وب
•ارائه يک جعبه يا box براي همه فعاليت ها
•امکان مرور صفحات جداگانه در سربرگ هاي مجزا وتنها در يک پنجره (Tabbed Browsing)
•امکان ايجاد ميانبر براي برنامه هاي کاربردي
•کنترل کرش يا نقصان
•امکان وبگردي به حالت ناشناس در حالت Incognito
•ايمني و اطمينان در وبگردي
•بوک مارک نمودن فوري
•قابليت وارد نمودن تنظيمات
•حذف و ممانعت از بارگزاري صفحات تبليغاتي (PopUp Blocker)
•ارائه روش هاي دانلود آسان تر
•کدباز بودن نرم افزار
•پشتيباني از متون راست چين براي زبانهاي راست به چپ مانند فارسي
•بهبود استفاده از استانداردهاي SSL
•محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
•افزايش ايمني، پايداري و سرعت وبگردي
•استفاده از موتور جاوا اسکريپت نسخه ? که از فايرفاکس ??? دوبرابر سريعتر مي باشد
•بهره گيري از واسط گرافيکي ساده
•پشتيباني از قابليت کشيدن و رها کردن
•ممانعت از Spy-Ware ها و مخرب ها
•قابل نصب درتمام نسخه هاي ويندوز حتي ويندوز ويستا و 7
ده سازي FTP به روش جديد
•حذف لينکهاي پيشنهادي و علاقمنديهاي موجود در صفحه پيش فرض با استفاده از دکمه DEL
•اضافه شدن سوييچ براي خط فرمان براي قابليت جديد FTP قابل حمل
•اضافه شدن ليست کد براي قابليت جديد FTP قابل حمل
•داراي پوسته هاي متنوع و زيبا


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  سخه جدید مروگر محبوب گوگل کروم. مرورگری که با تکنولوژی پیشرفته وب را سریعتر ، ایمن تر و آسان تر برای شما نمایش می دهد و به جستجوی بهتر شما در وب کمک می کند این مرورگر توسط بزرگترین موتور جستجو گر جهان یعنی گوگل با اهداف ثبات ، سرعت ، امنیت و رایط گرافیکی ساده تولید شد و تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته و با بیرون آمدن هر نسخه شاهد تغییرات زیادی در آن بودیم که این مسئله بیان گر آن است که گوگل نگاه خاص و آینده نگری به مرورگر خود دارد ، Google Chrome یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و معماری نرم افزار آن ، از ابتدا با استفاده از قطعات دیگر نرم افزار منبع باز از جمله WebKit و موزیلا فایرفاکس طراحی شده بود و برای تهیه کردن نیازهای قابل تغییر کاربران این مرورگر متن باز در نظر گرفته شد .

دانلود نسخه جدید مرورگر پر قدرت Google Chrome 17.0.963.79 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Mozilla Firefox 11.0 Final : محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

مرورگری محبوب Mozilla Firefox 11.0 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com